Re: [MOEDE] Første hyggemøde i Roskilde :)

On Mon, 6 May 2002 23:36:20 +0200 (CEST)
Peter Toft <sslug@sslug> wrote:

> Forslag til de kommende måneder:
> Juni   : Claus Sørensen om Apache - installation og kom i gang
> Juli   : Jacob Nordfalk - Java for begyndere
> August : ?

Der kom under mødet følg. forslag til kommende møder:
Foto/grafik håndtering (gimp?)
Homebanking
Editor til programmering (f.eks. java, C++ og kylix(delphi))
Kompilering kernen (drivere under Linux)

Nu ved jeg ikke hvad der på nuværende tidpunkt er arrangeret, men kunne Java mødet blive rykket til August / september hvor skolen ikke er ferielukket ville det bare være perfekt..:-)
mvh.
--
Rune Zimmermann
http://www.spiffer.dk