Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

Peter Toft <sslug@sslug> writes:

> Jeg tager Alphaen

Jeg har en SuSE til Alpha som jeg gerne vil donere til formålet.
Mine alphaer er for sløve til den slags fine ting :)

Men jeg kan ikke komme på lørdag. Og ekstra tid er noget jeg har til næste
jul :)
Er der nogen deltagere i nærheden af Ballerup/Smørum der kan tage æsken med?
På torsdag kan Birkerød også bruges.

/kristian

--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!