Re: [MOEDE] tjekliste (was: Installfest - Lukket.

On Wed, 08 May 2002 00:22:32 +0200, Hans Schou wrote:

> Så kan i måske også efterfølgende komme med et bidrag til
> http://www.sslug.dk/moede/tjekliste , så vi kan få opdateret hvordan man
> laver en god installfest.
>
> I får måske nogle erfaringer med bordkortene der kan være til gavn.
>
> mvh/hans
Jeg vil i al beskedenhed foreslå qua den megen diskussion denne gang, at
vi mødtes en aften for at aftale fremtidige spilleregler. Her ville det
også være naturligt, at medtage erfaringerne fra denne gang. Hvad mener i?
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail