Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Wed, 08 May 2002 00:29:27 +0200, Ask Holme wrote:

> Det gjorde jeg selv, aceren har ingen problemer udover at man skal hente
> en lucent modem driver fra linmodems.org.
Det fik jeg selv indstalleret sidste gang på min egen tænkepadde, så det
er jeg ikke bekymret for.

> Compaqen derimod har noget skummelt lydhardware - men denne mail
> (http://students.fct.unl.pt/users/fdc10056/PresarioSound.txt) skulle
> indeholde en patch til 2.4.18 som løser det.
>
> Targaen har jeg jo ikke noget nummer på såå....
>
> Ask
Måske vi kan sætte vores lid til RH7.3?!
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail