Re: [MOEDE] tjekliste (was: Installfest - Lukket.

On Wed, 8 May 2002, Michael Rasmussen wrote:

> Rolig nu :o) Claus og jeg har styr på det. Husk vi aftalte med Claus, at
> han fremstillede bordkort, og det forholder sig sådan, at Claus og jeg
> mødes fredag, hvor jeg koordinere dette med ham.

Så kan i måske også efterfølgende komme med et bidrag til
http://www.sslug.dk/moede/tjekliste , så vi kan få opdateret
hvordan man laver en god installfest.

I får måske nogle erfaringer med bordkortene der kan være til gavn.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds