Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Wed, 08 May 2002 00:11:17 +0200, Hans Schou wrote:

> Vi kan prøve.
>
> En ting vi skal være opmærksomme på er hvor gamle pc'erne er. Får jeg 2
> stk. årg. 1998 kan jeg nok magte det.
>
> Sidst fik jeg en årg. 1995, er den er noget tung at komme igennem.
>
> mvh/hans
Jeg tager det med i betragtning. Altså en installatør til en
gammel/speciel maskine, en installatør til to nye maskiner.

Hvem vil gerne tage sig af Alpha'en og Athlon XP? Disse hersens
tænkepadder a21, kan de ikke også være lidt specielle?

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail