Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Wed, 08 May 2002 00:02:45 +0200, Ask Holme wrote:

> Må jeg så ikke forslå at folk bliver placeret sådan at de 2 som skal
> have samme installatør sidder ved siden af hinanden - det gør det meget
> nemmere at hjælpe 2 på en gang ?
>
> Ask
Rolig nu :o) Claus og jeg har styr på det. Husk vi aftalte med Claus, at
han fremstillede bordkort, og det forholder sig sådan, at Claus og jeg
mødes fredag, hvor jeg koordinere dette med ham.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail