Re: [MOEDE] cd'er (was: Installfest - Lukket.

On Tue, 7 May 2002, Ask Holme wrote:

> Men selvfølgelig kan vi dele gratis skiver(PROSA) ud efter først til
> mølle også sige at resten må betale. Ikke en metode jeg bryder mig om
> men ok.

Altså det er fri software ik? Ikke gratis software.

Jeg synes det er rimeligt at forvente at skal betale noget for at få
en cd med hjem. Ellers skal vi vel bare sige at det koster kr. 40 eller
kr. 60 at komme til installfest, afhængig af hvilken distro man vil have.
Har man selv cd med, er det gratis at deltage.

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds