Re: [MOEDE] cd'er (was: Installfest - Lukket.

On Wed, 08 May 2002 00:03:40 +0200
Michael Rasmussen <sslug@sslug> wrote:

> Det vil jeg nu også mene. Det kan vil næppe ruinere nogen at hente et
> image fra nettet eller købe en kopi hos linuxpusher.

Hvis vi har mulighed for at sælge fra stedet synes jeg det ville være
fedt - som sagt så synes jeg ikke vi kan tillade os at sende dem hjem
uden noget - på den måde gør vi nok også os selv en bjørne tjeneste, da
mange vil være tilbøjelige til at de ved det første problem de ikke kan
få løst smider en windows cd i igen, da de ikke har en linux cd :)

Ask