Re: [MOEDE] cd'er (was: Installfest - Lukket.

On Tue, 07 May 2002 23:56:02 +0200, Hans Schou wrote:

> Kan installanterne egentlig forvente at få en skive med hjem? Vi kan jo
> sagtens installere over net, så det er vel egentligt ikke nødvendigt.

Det vil jeg nu også mene. Det kan vil næppe ruinere nogen at hente et
image fra nettet eller købe en kopi hos linuxpusher.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail