Re: [MOEDE] cd'er (was: Installfest - Lukket.

On Tue, 7 May 2002 23:56:02 +0200 (CEST)
Hans Schou <sslug@sslug> wrote:

> Kan installanterne egentlig forvente at få en skive med hjem?
> Vi kan jo sagtens installere over net, så det er vel egentligt ikke
> nødvendigt.

uhh uhh, den der har jeg set 2 gode argumenter imod her på listen - for
det første så går en net installation tit installanterne henover hovedt
og derudover bør det nævnes at hvis vi laver en netinstalltion så giver
vi dem faktisk på nogle måder en installation der er _dårligere_ end en
computer med præinstalleret windows - for i det tilfælde har man idet
mindste en recovery cd eller noget så man kan reinstallere hvis lortet
går helt ned.... det kan de ikke med en netinstallation!!!!.
Men selvfølgelig kan vi dele gratis skiver(PROSA) ud efter først til
mølle også sige at resten må betale. Ikke en metode jeg bryder mig om
men ok.

Ask