Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Tue, 07 May 2002 22:44:00 +0200, Jesper Krogh wrote:

> [...]
Det mener jeg også, jeg har. I al beskedenhed består mit job i at
organisere og forestå indlæring af grupper.

> Du skal ikke tage skiverne i betragtning, det skal vi nok klare. Det
> skal i al fald ikke være det der sætter begrænsningen på antallet af
> mennesker.

Jeg arbejder på at have en reservebeholdning, da vi så løbende kan brænde
til forbrug.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail