Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Tue, 7 May 2002 19:39:10 +0200
Jesper Krogh <sslug@sslug> wrote:

> For min skyld kan der gerne lukkes lidt flere ind, ikke mange men bare
> lidt.

For det første mener jeg ikke at vi bør lukke mere end 30 ind, før vi
har lært at holde styr på de 30 på en ordntlig måde :)

Derudover skal det lige siges at vi allerede har delvise penge problemer
med de skiver vi har købt, pt har vi 30 cd'er som vi først i morgen ved
om PROSA vil betale for! Jeg er godt klar over at frisoftware har lidt
midler - men alligevel :)

Ask