Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

In article <sslug@sslug>, Michael Rasmussen wrote:

>  Jeg har korresponderet lidt med Hans om det samme, men han var af den
>  mening, at hvis antallet skulle hæves, skulle alle der havde meldt sig
>  som installatøre spørges. Det være hermed gjort.
>  Pt. har jeg 2 på venliste.

Der er også en enkelt uden pc. Man godt kunne skrive til at han gerne må
kommer alligevel, men der ikke skal reserveres plads til.

For min skyld kan der gerne lukkes lidt flere ind, ikke mange men bare
lidt.

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.