Re: [MOEDE] Installfest - Lukket.

On Tue, 07 May 2002 15:30:12 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Så er der lukket for tilmelding til på Lørdag. Der var engang der var
> snak om at der var plads til maaangeee. Er der ikke plads til flere end
> 30. P.t. er der 22 installatørere til 30 maskiner. Dettte forhold er
> vist ca. det vi bruger når det er aftenarrangementer. Men nu når vi har
> en hel dag til det?

Jeg har korresponderet lidt med Hans om det samme, men han var af den
mening, at hvis antallet skulle hæves, skulle alle der havde meldt sig
som installatøre spørges. Det være hermed gjort.

Pt. har jeg 2 på venliste.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail