Re: [MOEDE] Installfest - Skiver

On Mon, 06 May 2002 22:59:22 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Er der godt netværksforbindelse ud af huset? Så vil det være bedre hvis
> vi smider Mandrake opdateringerne på fra et offentligt mirror, så virker
> det nemlig også når folk kommer hjem.
Både ja og nej: Det fungerer via en radiokæde, som er lidt ustabil hvis
vejret er imod det, så derfor vil jeg have så meget som muligt liggende
lokalt - dvs. placeret på en server på Nyropsgade. Havde vi været ovre på
Kultorvet, var der intet problem - nedhentning af alle tre iso-filer til
henholdsvis Redhat og Mandrake tog under to timer!

> Men et mirror af KDE3 til Mandrake er nok ikke helt af vejen?

Fint, consider it done.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail