Re: [MOEDE] Installfest - Skiver

In article <sslug@sslug>, Michael Rasmussen wrote:

>  Godt nok :o) Jeg har også hentet de pt. sidste opdateringer til Mandrake
>  til netværksserveren. Har endvidere også hentet OO 1.0 i Linux og Windows
>  version, og ifølge aftale med Claus Sørensen laver han og jeg en kopi til
>  uddeling på dagen. Andet der kunne lægges på cd'en, der da jo vil være
>  god plads efterfølgende?

Er der godt netværksforbindelse ud af huset?
Så vil det være bedre hvis vi smider Mandrake opdateringerne på fra et
offentligt mirror, så virker det nemlig også når folk kommer hjem.

Men et mirror af KDE3 til Mandrake er nok ikke helt af vejen?

--
./Jesper Krogh, sslug@sslug
webshop: http://www.linuxpusher.dk - Mandrake 8.2 PowerPack er nu i hus.