Re: [MOEDE] Installfest - Skiver

On Mon, 06 May 2002 22:28:28 +0200, Jesper Krogh wrote:

> Jeg blev nødt til at tage en beslutning for at nå det, så det blev Red
> Hat 7.3 ( 3 CD'er ) og Mandrake 8.2 ( 3 CD'er ). Så må vi se hvad der
> kommer ud af det. :-)

Godt nok :o) Jeg har også hentet de pt. sidste opdateringer til Mandrake
til netværksserveren. Har endvidere også hentet OO 1.0 i Linux og Windows
version, og ifølge aftale med Claus Sørensen laver han og jeg en kopi til
uddeling på dagen. Andet der kunne lægges på cd'en, der da jo vil være
god plads efterfølgende?

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail