Re: [MOEDE] Installfest - Skiver

On Mon, 06 May 2002 21:32:36 +0200, Kristian Vilmann wrote:

> Hvis jeg lige tager de professionelle briller på, så vil jeg sige 7.2.
>
> Hvis jeg selv skulle installere ny maskine nu ville jeg sikkert vælge
> 7.3. Men hvis jeg skal installere for andre eller bare hjælpe dem
> foretrækker jeg og sikkert også de, at jeg ved hvad jeg har mellem
> hænderne.

Jeg ved nu ikke rigtigt, men hvad jeg kan læse på Redhats hjemmeside,
skulle det være en officiel release. Endvidere virker det på mig som om,
at 7.3 ikke indeholder noget afgørende nyt, men blot er en opgradering af
hele pakken til sidste nye version med en masse rettelser. Det skulle
også, så vidt jeg har kunnet finde ud af, være med en væsentligt
hurtigere og stabiler kerne end 7.2.

Anyways, jeg har ihvertfald hente 7.3 hjem til netværksinstallation. Er
det forkert eller hvad?

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail