Re: [MOEDE] Installfest - Skiver

Ask Holme <sslug@sslug> writes:

> Ehh, 7.3 selvfølgelig, da jeg aftalte med Jesper Svarre, anede jeg ikke
> at 7.3 var ude (jeg har faktisk først fundet ud af det da jeg så den
> mail).

Hvis jeg lige tager de professionelle briller på, så vil jeg sige 7.2.

Hvis jeg selv skulle installere ny maskine nu ville jeg sikkert vælge 7.3.
Men hvis jeg skal installere for andre eller bare hjælpe dem foretrækker jeg
og sikkert også de, at jeg ved hvad jeg har mellem hænderne.

Bare mine spillemønter :)

/kristian

--
If it´s all about numbers and selling records, let´s just get the
fuckin´ guy who writes the Backstreet Boys´ songs!