Re: [MOEDE] OpenOffice.org på Niels Brock

Keld Jørn Simonsen <sslug@sslug> writes:

> led i en almindelig mdk 8.2 installation. En linux uden OOo er vel som
> en windows uden office - kun en halv installation!

Øhhhhh, når mener du det.

Jeg vil nødigt have OpenOffice på de fleste af mime linuxmaskiner. Jeg
kan ikke se hvad sådan noget skal på en server.

--
 Peter Makholm     |      I laugh in the face of danger. Then I hide until
 sslug@sslug |                                          it goes away