Re: [MOEDE] Announcering af install-fest ++

fredag den 3. maj 2002 07:42 skrev sslug@sslug:

> Vi havde kun mandrake cd 1 i roskilde, hvilket jeg _ikke_ mener vi b0r
> gentage, roskilde var et virvar hvor man l0b rundt og f0rs0gte at laane
> En cd 2(3) som virkede - jeg mener at vi som minimum b0r havde mandrake
> 1+2

Da Mandrake 8.2 mangler en del af det danske, så vil jeg klart anbefale,
at vi benytter Red Hat 7.2 i videst muligt omfang.

Jeg synes selv bedst om Mandrake, men jeg synes samtidigt, at det er
forkert at give nybegyndere en distribution med hjem, hvor dansk ikke er
en naturligt ting. Så hellere Red Hat 7.2 eller den tidligere udgave af
Mandrake (8.1).

Hvis vi alligevel beslutter os for Mandrake 8.2, så skal vi i videst
muligt omfang se, om PROSA ikke kan sponsorere alle tre skiver.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34