Re: [MOEDE] Afstemning om installfest, med eller uden foredrag

On Thu, May 02, 2002 at 11:27:49PM +0200, Keld J?rn Simonsen wrote:
> jeg tror at mange installenter er glade for at have foredrag og
> installering samtidigt, mens mange installatører kan være irriterede
> over installenter der løber til foredrag.

Jeg mener saa at sige ikke at installanterne har noget at skulle have
sagt her, det er muligt at de meget gerne vil have fordrag men hvis det
streeser eller paa anden maade irreterer vores frivillige arbejdskraft
maa sidst naevnte vel komme i f0rste raekke :)

Ask