Re: [MOEDE] Announcering af install-fest ++

On Thu, May 02, 2002 at 11:06:07PM +0200, Peter Toft wrote:
> Denne gang skal vi så ikke bare have en Mandrake skive
> (Ask hvor mange havde vi i Roskilde - var det ikke kun
> MDK 8.2 disk #1??). Michael, var det Niels Brock som
> ville håndtere dette? IMHO skal vi igen have ca. halv
> RH 7.2 og halvt MDK 8.2 (og evt. lidt andet - f.eks.
> regner jeg med at skulle tage den Alpha Workstation med
> en Debian).

Vi havde kun mandrake cd 1 i roskilde, hvilket jeg _ikke_ mener vi b0r
gentage, roskilde var et virvar hvor man l0b rundt og f0rs0gte at laane
En cd 2(3) som virkede - jeg mener at vi som minimum b0r havde mandrake
1+2

ps. Jeg s0rger gerne for ansvarsfraskrivelser da ejg har adgang til
udprintnings muligheder...

Og angaaende antal saa synes jeg lige vi skal have mere styr paa de 30
f0r vi tager 50 :)

Ask