Re: [MOEDE] OpenOffice.org på Niels Brock

Claus Soerensen wrote:

> Hvis der ikke bliver nogen foredrag, så vil jeg gerne hjælpe til med at
> installere OpenOffice.org på maskinerne.

Vi har jævnligt diskutioner om hvad vi skal foretage os for begrænse
folk forventninger til installfesteren, ska vi nu til at forplumre det
ved at tilbyde ekstra ting.

Efter min mening er installfesteren for at få folk igang med linux, alt
derudover - herunder også install af OpenOffice - er ekstra. Det skal
ikke annonceres, men kan det nås er det det fint.

--
-
Poul-Erik Andreasen