Re: [MOEDE] OpenOffice.org på Niels Brock

On Fri, 3 May 2002, Michael Rasmussen wrote:

> Kan du ikke bruge den mirrorserver, jeg opstiller på dagen?

Jo - det kan JEG godt, men den får de ikke med hjem og kan kopiere til
alle dem de har lyst til.

  Jeg bruger Linux og OpenOffice.org.

  Jamen jeg bruger Windows

  Det gør ikke noget - OpenOffice.org findes også til Windows -
  Jeg kopiere den lige til dig

  Må du godt det?

  Ja - det er fri software...

Desuden får cdrommen danske vejledninger og ordliste, som ikke følger
direkte med installationen.

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen        Electromagnetic Systems    Phone:  +45 45 88 14 44
Systemadministrator        Ørsted * DTU          Fax:    +45 45 93 16 34