Re: [MOEDE] Announcering af install-fest ++

On Thu, 02 May 2002 23:06:07 +0200, Peter Toft wrote:

> Jeg har mødt Michael Rasmussen i dag ved et tilfælde - der er
> umiddelbart kontakt til Prosa som vil håndtere mad (fedt).
Jep, og de vil også sponsorere skiver

> Denne gang skal vi så ikke bare have en Mandrake skive (Ask hvor mange
> havde vi i Roskilde - var det ikke kun MDK 8.2 disk #1??). Michael, var
> det Niels Brock som ville håndtere dette? IMHO skal vi igen have ca.
> halv RH 7.2 og halvt MDK 8.2 (og evt. lidt andet - f.eks. regner jeg med
> at skulle tage den Alpha Workstation med en Debian).
Jeg ringer til Jesper i morgen, og hører lige med hensyn til hvilke
versioner, antallet mmm. Jeg har selv alle mdk og rh, så det burde ikke
være noget problem. Vender tilbage med nyt i morgen.

> Hvor mange maskiner tør vi binde an på? 30 er ikke så mange - tør vi
> sige 50?
Jeg ville mene, at en formel for udregning ville være i størrelsesordenen
2-2½ maskine/personer pr. installatør. Hvordan lyder det?
Hvis dette kan accepteres, vil vi med nuværende bemanding, kunne dække
28-35 maskiner/personer, så mit bud er, at vi mangler 6-7 installatører
mere.

> Annoncering skal laves og ud aller senest lørdag - lad os lige iterere
> en annonceringsmail her på listen en halv dags tid. Jeg regner med at
> Michael laver et udkast f.eks. skåret over en af de tidligere
> http://www.sslug.dk/emailarkiv/announce/2002_03/msg00001.html
Jeg laver det i morgen, efter jeg har talt med Jesper i Prosa.

PS. til Hans. Kunne du ikke sætte php til at nummerere de enkelte grupper
uafhængigt af hinanden, da det giver bedre mulighed for at få et
overblik; altså antallet af maskiner, frameldte og installatører?
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail