Re: [MOEDE] Installfest - krav til PC

Er der nogen, der kender E-smith?
Vi kunne brænder et par CD'ere til næste installfest.

Kender den ikke, men kan den udføre de mirakler du taler om, så vil jeg gerne have en kopi med hjem til min 486. Jeg kommer i øvrigt til installfesten d. 11 (det er mig der ligner en computernørd)

/kallenberg

I apolygize for MicroSoft's abuse of my mail account below. I will change mail address as soon as posible!