Re: [MOEDE] Afstemning om installfest, med eller uden foredrag

On Thu, May 02, 2002 at 08:47:32 +0200, Hans Schou wrote:

> ( ) Installfest MED foredrag samme dag
> (*) Installfest UDEN foredrag samme dag

> Samtidigt smug-gennemfører jeg så lige en prøve på at afholde afstemning
> via email - noget vi også skal have lidt erfaring med.

Det er jo ikke en egentlig afstemning, men nærmest en "offentlig"
tilkendegivelse da afstemingen ikke er hemmelig :)
Vi kan næppe bruge det til en egenltlig afstemming til
generalforsamling. Men det er en helt anden diskussion.

Det ligner jo mest disse "web polls", bortset fra at den ikke er anonym.

--
mvh Frank Damgaard  |