Re: [MOEDE] OT: fredag 3/5 (was: Afstemning om installfest, medeller uden foredrag

On Thu, 2 May 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Næh du skal opfatte mig som sofavælger.

Det må så afstedkomme følgende slogan:
"I SSLUG gør medlemmerne sig også gældende som sofavælgere"
(hvis ledningen til keyboardet kan nå hen til sofaen)

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds