Re: [MOEDE] fredag 3/5 (was: Afstemning om installfest, med elleruden foredrag

On Thu, 2 May 2002, Hanne Munkholm wrote:

> Giver det ikke et problem i denne sammenhæng at det i
> dag er torsdag den 2/5 2002, og at der ikke er noget
> der hedder fredag d. 2/5 2002?

Jo, der skulle have stået 3/5, men anyway, havde det været 2/5
er dagen ikke gået endnu.

Skal jeg opfatte din stemmeseddel som værende blank?

mvh/hans
I don't _want_ people using Linux for ideological reasons.
I think ideology sucks.             -- Linus Torvalds