Re: [MOEDE] Tivoli (was: Installparty NB (fwd)

On Tue, 30 Apr 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg mener at vi skal få sluttet denne diskussion. Jeg
> hælder nu mod at sable foredragene - pga de argumenter
> der er fremført og at det primære den dag er install-
> fest ikke foredragene.

FWIW: Hørt.

Mads

--
Mads Bondo Dydensborg.                               sslug@sslug
Ignore cries of wasted bandwidth! This is pure drivel that will always be

  - The Subtle Art of Trolling  (http://www.altairiv.demon.co.uk/troll/)

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:29 CEST [an error occurred while processing this directive]