Re: [MOEDE] Installfest - krav til PC

On 1 May 2002, Niels Elgaard Larsen wrote:

> [... minimumskrav til maskiner ...]
>
> Jeg kender en, der ville bruge en gammel maskine som mailserver og ruter for
> en Windows maskine. Han baksede først med Mandrake.  Men det var for tungt.
>
> Så prøvede han E-Emith http://www.esmith.org
> Esmith er webbaseret.
> Det gik som en leg og virkede perfekt. Så han fik en successoplevelse.

Og det er da fint. Jeg tør bare ikke kaste en installatør, der kun har
installeret sin egen maskine een gang, ud i noget sådant.

Personligt ville jeg da også gerne overbevise nogen om Sorcerer. Men det
er jeg også udmærket godt klar over ikke er for begyndere.

> Er der nogen, der kender E-smith?
> Vi kunne brænder et par CD'ere til næste installfest.

Det lader til, at en del gerne vil have udfordring i form af små/gamle
maskiner og/eller mindre udbredte distributioner. Måske er der basis for
at lave en speciel installfest for dem?

/Ole
--
Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org