Re: [MOEDE] Tivoli (was: Installparty NB (fwd)

On Tue, 30 Apr 2002 23:02:28 +0200, Peter Toft wrote:

> Jeg mener at vi skal få sluttet denne diskussion. Jeg hælder nu mod at
> sable foredragene - pga de argumenter der er fremført og at det primære
> den dag er install- fest ikke foredragene.
Jeg må jo så modstridigt bøje mig.

> Vi er oppe på at holde fem foredragsaftener per måned. Lad os henvise
> til dem.
>
> Jeg vil også høre om der er styr på skiverne til dagen - hvis der ikke
> er det, så skal der ske noget nu.
>
> Svarer PROSA ikke så kører vi alene - og jeg gentager lige mig selv.
> Frisoftware.dk har pengene - og det er direkte indenfor deres område at
> støtte.

Jeg har hørt fra Jesper i Prosa i dag. Han har kontaktet sin
kontaktperson i DSR. Jeg følger op på sagen i morgen.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail