Re: [MOEDE] Install-fest ny ide til tid

On Mon, 29 Apr 2002 21:53:47 +0200, Hans Schou wrote:

> Du har skrevet til mig privat. Det er lidt svært for andre at se.
>
> Indtil videre har jeg udkommenteret dagens arrangement, til vi kommer
> til enighed om hvad der skal foregå på dagen og hvornår.
Det var en fejl:o) Du må gerne publicere det offentligt. Jeg kan ikke
selv, da jeg ikke har en kopi.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]