Re: [MOEDE] Tivoli (was: Installparty NB

Ole Tange wrote:

> Jeg plejer at nævne for den, jeg skal installere for, at prisen er at han
> selv lærer 2 andre at få installeret. Så ligger det lissom i luften, at
> det ikke er helt gratis.

Min 'pris' plejer, at være læs "Friheden til at ..." og hjælp med det du
er godt til.

Mange har læst, eller er ved at læse bøgerne, og så kan man vel lige
give et ord med på vejen. Når nu man har få installerer Linux gratis :-)

--
Magnus Østergaard

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]