Re: [MOEDE] Tivoli (was: Installparty NB

On Mon, 29 Apr 2002, Gitte Wange wrote:

> Hmm ..
> Jeg fandt det ret utilfredsstillende og stressende at dem jeg hjalp
> med at installere skulle gå på et bestemt tidspunkt fordi de partout
> skulle høre et bestemt foredrag.

Og noget af det, som vi skal værne allermest om i SSLUG, er frivillig
arbejdskraft. Hvis Gitte har tilstrækkeligt mange dårlige oplevelser i
SSLUG, så finder hun sikkert noget bedre at bruge tiden på.

> Og hvor meget lærer man lige af det ?
> Der er rent faktisk folk der lever af at installere linux på folks
> maskiner.
> Hvis man vil have gjort det gratis må man vel osse forvente at man
> skal lære noget så man selv kan lære fra sig en anden gang ?

Jeg plejer at nævne for den, jeg skal installere for, at prisen er at han
selv lærer 2 andre at få installeret. Så ligger det lissom i luften, at
det ikke er helt gratis.

/Ole
--
Linux user #194. Get counted: http://counter.li.org
http://ole.tange.dk

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]