Hygge-aften i Roskilde.

Jeg tillader mig at poste en mail Claus Sørensen smed på tidligere, da den
vist gik hen over hovedet på nogen...:-)
<klip>
On Tue, 23 Apr 2002, Rune Zimmermann wrote:

> ideen om at lave hygge-aftener i Roskilde fremover kom på banen. Hvor blev
> den af igen?

Den er ikke længere væk, end at du blot bringer den på banen igen ;v)

Jeg er frisk på et foredrag om webserveren Apache, som nok er et godt
emne at sparke en sådan hygge-aften-tradition i gang med.

Jeg vil foreslå, at ugendagen bliver en anden end t[io]rsdag, da både
SSLUG holder sine faste hygge-aftner på disse.

Mit eget ønske er f.eks. den første onsdag i hver måned.

Jeg er frisk på onsdag den 5. juni (Grundlovsdag).

De herligste hilsner
--
Claus Sørensen
</klip>

Mvh.
--
Datamatiker stud.
Rune Zimmermann

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]