Re: [MOEDE] Linux installparty på Niels Brock

On Tue, 23 Apr 2002, Ask Holme wrote:

> Vil være et kæmpe arbejde, kræver at man uddeler bordplan tilde folk
> som skal opstille bordende, sætter numre på etc. Mener jeg slet ikke
> er nødvendigt - en simpel navneoprådbning ved velkomsten er simpel :)

Jeg tror ikke det går. Forleden så jeg "Saving Private Ryan", og de første
20 minutter minder om en SSLUG-installfest-entré. Totalt kaos - der er
næsten noget æstetisk smukt over hvor kaotisk det kan være, og så at der
samtidigt kommer noget brugbart ud af det.

Folk kommer ikke alle sammen på samme tid. Folk skal have sat deres PC'er
op først. Jeg tror ikke at navneopråbning virker.

Vi mangler også viden om hvad installtørerne har prøvet før, og det var
nok en ting vi skulle gøre mere ud af.

mvh/hans
Want to be a Millionaire? Submit more prior art!
http://www.bountyquest.com/

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]