Re: [MOEDE] Linux installparty på Niels Brock

> Hvis man fremstillede "bordplaner" for de enkelte lokaler, som blev
> hængt op med angivelse af en primær og en sekundær installatør:
>
> - ved indgangen (hvilket lokale skal jeg være i)
> - uden for hvert lokale (er det her jeg skal være)
> - i hvert lokale (hvilket bord skal jeg sidde ved og hvem er min
>   installatør)

Vil være et kæmpe arbejde, kræver at man uddeler bordplan tilde folk som
skal opstille bordende, sætter numre på etc. Mener jeg slet ikke er
nødvendigt - en simpel navneoprådbning ved velkomsten er simpel :)

Ask

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]