Re: [MOEDE] Linux installparty på Niels Brock

On Thu, 18 Apr 2002 00:22:33 +0200, E. Sjørlund wrote:

> Skal det være med Linux hele vejen rundt, eller med Win-klienter?
Begge dele. Altså også anvendelse af Samba, som også funktion af internet
gateway for windows klienter.

> <snip> Hvad med eventuelt en foredrag om Kylix - var det
> Jeg var desværre på ferie i stedet for i Roskilde. Hvor lang tids
> foredrag? Vil der være en til at stoppe mig?
Foredraget skal vel tage en times tid, eller hvad mener du er passende?
Hvis vi følger oplægget fra Roskilde, skal foredraget holdes 2 gange, så
alle kan deltage på en tidspunkt.

> <snip>Spar ikke på krudtet, da vi har ca. 130 GB at råde
> Det irriterer mig, at jeg selv skal hente WebMin, den er ikke med i
> SuSE. Kunne den ikke komme på nettet, hvis den ikke er med i
> distributionerne? En anden ting er KDE3, hvis den ikke er nået med. SuSE
> har lagt den ind på deres FTP-server (under 8.0 - der er ikke meget
> andet endnu).
Klart at både webmin og KDE3 bør være der. Jeg bruger selv Ximian, der
glemte jeg lige KDE3 :o)
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]