Re: [MOEDE] Linux installparty på Niels Brock

"Michael Rasmussen" <sslug@sslug> wrote in message
<snip> Ud over
> de udmærkede foredrag i Roskilde, som jeg gerne ser gentaget, ville jeg
> forfærdeligt gerne have en til at fortælle om konfiguration og anvendelse
> af Linux som server i hjemmenetværk.
Skal det være med Linux hele vejen rundt, eller med Win-klienter?

<snip> Hvad med eventuelt en foredrag om Kylix - var det
> noget for dig Erling?
Jeg var desværre på ferie i stedet for i Roskilde. Hvor lang tids foredrag?
Vil der være en til at stoppe mig?

<snip>Spar ikke på krudtet, da vi har ca. 130 GB at råde
> over.
Det irriterer mig, at jeg selv skal hente WebMin, den er ikke med i SuSE.
Kunne den ikke komme på nettet, hvis den ikke er med i distributionerne?
En anden ting er KDE3, hvis den ikke er nået med. SuSE har lagt den ind på
deres FTP-server (under 8.0 - der er ikke meget andet endnu).

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]