Linux installparty på Niels Brock

Hej alle,

Har talt med IT-chefen her i dag, og har fået hans tilsagn - både brug af
net og deltagelse af IT-folk fra netværksafdelingen, så nu er det helt
officielt, at der bliver afholdt installparty på Niels Brock lørdag den
11/5. Jeg har foreslået tidspunktet, som i Roskilde, altså 9-17. Ud over
de udmærkede foredrag i Roskilde, som jeg gerne ser gentaget, ville jeg
forfærdeligt gerne have en til at fortælle om konfiguration og anvendelse
af Linux som server i hjemmenetværk. Et andet ønske er, da vi på Niels
Brock bruger C++ som primært programmeringssprog, et oplæg om udvikling
af applikationer i C/C++ med dertil hørende udviklingsplatforme -
KDevelop, Glade, VDKbuilder, Emacs, ????. Nogen der vil tilbyde sig? Jeg
kunne godt selv fortælle om Java og JBuilder, men jeg tror, at jeg får
rigeligt at se til. Hvad med eventuelt en foredrag om Kylix - var det
noget for dig Erling?

Hvordan med tilmelding? Jeg har sagt, at der kan komme op til 100, der
skal have installeret, og for at tage det værste press, vil vi have
opsadt en lokal server, med Mandrake 8.2 og Redhat 7.2 med diverse
opdateringer samt Ximian grænsefladen. Herudover sidste nye OpenOffice
version, samt sidste udgave af MPlayer - der var nogen, der efterspurgte
den i Roskilde. Hvad men eventuelt også at have nogen spil liggende? Jeg
kender intet til spil, så her er input særdeles velkommen. Skal vi også
have debian liggende? Spar ikke på krudtet, da vi har ca. 130 GB at råde
over.

--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]