Re: [MOEDE] Update: Installparty Niels Brock

Hvornår foregår dette party, og hvor tilmelder man sig, koster det evt.
noget og er der nogen forventninger til ens kunnen!!!
Jeg har prøvet at kigge sslug.dk igennem, men kunne intet finde ang. install
partys, ka det passe?

- Rune

"Michael Rasmussen" <sslug@sslug> skrev i en meddelelse
> Hej alle,
>
> Lige en update på situationen:
>
> jeg har fået grønt lys fra min chef samt tilsagn fra 3 personer fra
> netwærksafdelingen (Solaris/Linux) om at deltage, så nu mangler den
> endelige konfirmering fra IT-chefen, men det er blot en formsag, da
> ansvaret for alle netinstallationer og brug heraf i det daglige er
> uddelegeret til ovennævnte 3 personer.
>
> Seancen vil komme til at foregå på Nyrupsgade 36, hvor vi vil have adgang
> til hele 1. sal (stuen). Det smarte herved er:
>
> 1) Huset bruges ikke i weekends, så vi har nettet alene.
> [...]

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]