Re: [MOEDE] Install-fest 11/5

On Sun, 07 Apr 2002 22:19:23 +0200, Peter Toft wrote:

> Go for it. Snakker du med Jesper Svarre om PROSA vil være med igen?

Jeg har aftalt med formanden for DSR, at de skal kontakte PROSA, da det
er en sag for PROSA/stud, hvilket jeg af gode grunde ikke er medlem af.
Jeg afventer nærmere besked, men vil vende tilbage ASAP.
--
Hilsen/Sincerely
Michael Rasmussen

"C makes it easy to shoot yourself in the foot; C++ makes it harder,
but when you do, it blows away your whole leg." - Bjarne Stroustrup
Fjern NOSPAM fra min adresse, for at sende mig en mail

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]