Re: [MOEDE] tirdag 9.april mødeansvarlig?

On Sat, 6 Apr 2002, Peter Toft wrote:

> Jeg har kort til Symbion som kan overleveres

Jeg har kort og nøgle, og kommer.

mvh/hans
Domænenavn med æøå? Fisk fra www.ÆrøÅ.dk - de smager!
Mere info på http://www.softwarepatenter.dk/walid.html

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]