Re: [MOEDE] Sindsyg ide :)

ons 2002-04-03 klockan 00.34 skrev Erik Lange:

> Øhm.. tilgiv en ignorant... du har naturligvis ret, og det er nok bare mig
> der er håbløst bagud.
>
> Klart det må findes derude et sted... jeg synes bare altid folk roder
> rundt... er det fordi de ikke kender ovenstående eller mangler der en
> "portal" der samler link til de her ting ?
>
> Der er ind imellem folk der får den ide' at lave en sslug-distribution -
> måske kunne folk istedet "samle" deres foretrukne installation, i form af
> deres foretrukne links til alt de har brug for under installation ( også
> [...]

Jag har länge lekt med tanken att klona eller Ghosta
linux-installationer. Det skulle vara ett effektivt sätt att installera
på. Om jag inte missminner mig så finns det något Open Source projekt
som ska ge samma funktioner som Ghost.

/Patrik

--

,-._,-.
\/)"(\/   Patrik Bengtsson

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]