Re: [MOEDE] Sindsyg ide :)

On Tue, 2 Apr 2002 23:03:03 +0200, Ask Holme <sslug@sslug> wrote:

>Nu snakker vi vist ikke om den slags ting... :), anyway så slæber jeg
>min laptop med og dens hd vil rumme mandrake og redhat update pakker
>(når man har installeret fra cd'er) og en openoffice + lidt andet godt.

Jeg ved godt det ikke var emnet - men kunne det ikke være rart at have
en maskine der altid var til rådighed som install-happening-maskine ?
Så slipper man også for at mangle CD#2&3 eller at den der har tingene
på sin bærbare ikke kommer til installfesten (eller går før alle er
færdige).

Men det var bare et tilbud ...

-
Jakob Bindslet

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]