Re: [MOEDE] Sindsyg ide :)

> Jeg har nogen tid overvejet at donere en PC, netop til install
> arrangementer ....
>
> Jeg kunne forestille mig at det ikke ville kræve det vilde .... f.eks
> P2-233MHz med 128 MB RAM, 8 GB disk og et godt netkort skulle vel
> kunne gøre det ?
>
> Denne maskine kunne så permanent være til rådighed til install
> arrangementer .... Hvad siger i ?

Nu snakker vi vist ikke om den slags ting... :), anyway så slæber jeg
min laptop med og dens hd vil rumme mandrake og redhat update pakker
(når man har installeret fra cd'er) og en openoffice + lidt andet godt.

Ask

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]