Re: [MOEDE] Sindsyg ide :)

Jeg har nogen tid overvejet at donere en PC, netop til install
arrangementer ....

Jeg kunne forestille mig at det ikke ville kræve det vilde .... f.eks
P2-233MHz med 128 MB RAM, 8 GB disk og et godt netkort skulle vel
kunne gøre det ?

Denne maskine kunne så permanent være til rådighed til install
arrangementer .... Hvad siger i ?

Mvh
Jakob Bindslet

On Tue, 2 Apr 2002 22:38:36 +0200, Jon Bendtsen <sslug@sslug>
wrote:

>Det hjælper jo ikke hvis der ikke kommer nok newbies.
>Det er snyd hvis fx. jeg tager en af mine maskiner med,
>omend det kunne diskuteres om ikke standart maskiner
>medbragt af garvede brugere tæller med, fx.
>sun (har jeg ikke)
>hp (har jeg ikke)
>mac (har jeg heller ikke)
>alpha (har jeg heller ikke)

>Jeg vil foreslå at vi har et lokalt mirror af filerne, så er det
>hurtigere at hente dem.

>Tja, det hele handler om vi kan få nok newbies til at komme.
>

>JonB

Questions about the web-pages to <www_admin>. Last modified 2005-08-10, 20:28 CEST [an error occurred while processing this directive]